Så va de avklarat..

Jepp, då va Högskoleprovet gjort. De gick la sådär kan jag tänka mig. Åkte på en hel del matte, och de är väl inte direkt min starka sida.... Men sista provet gav jag gärnet på, de va staplar och diagram och sånt. Kändes som att de gick hyfsat, men kan ha hur fel som helst :) Vi får väl vänta och se helt enkelt :) Rätt skönt att ha gjort de iallafall, då är jag mer förberedd inför nästa gång. Om jag inte lyckas få höga poäng den här gången vill säga ;) Men då har jag haft en jäklans tur kan jag lova, för de va många frågor på matten jag chansade på =) Haha..

Lördag idag, gjort prov hela dagen så nu är jag trött med andra ord.. Sugen på att gå ut och äta ikväll, inget bra på TV ändå =) Haha.. Man får väl passa på kanske? :) haha.. Mjaa, nu orkar jag inte skriva mer.. Ska nog hoppa in i duschen tror jag, de är jag sugen på!! Ha en go lördag kväll, de ska jag ha! Jag ska nog njuta av min frihet och hångla med min karl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0