Provocera?

De satt jag och min käraste och pratade om samma dag jag skrev förra inlägget.. Är faktiskt lite chockad över att de inte trillat in några hatiska kommentarer!? Jag menar, vi bor ju i Sverige, och där får man ju inte ha några starka åsikter..... Eller? ;) Ja ja, de jag skulle säga var iallafall att jag sa till Tobias att skriver man något sådant så blir folk super upprörda. Och de tyckte han va lite intressant så vi skulle göra ett test, vilket jag helt förlorade nu.. Inte en ända hetsig kommentar, märkligt.. Ja ja, de betyder ju att han hade "rätt" kanske.. Haha! Ja ja,nog om de.. Idag är det måndag, ny vecka, tråkig vecka, blä, hatar min skola, längtar tills jag gått klart de här året, längtar!!!!!!! Ja, ni ser, är inte så jätte förtjust i min skola direkt.. Trodde de skulle vara liiiite anorlunda, men icke! Tur att de bara är 1 årde handlar om iallafall!! Den 24 oktober är det dags för Högskoleprovet..... Spännande! Ja ja, ett kort litet inlägg, måste göra mig klar för skolan.......... Orkar inte trixa med håret, drar nog på mig en mössa och ser allmänt söt ut idag... ;) Ha de jyrgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0