Oopps..

Min man ligger och spyr, hoppas att de inte är magsjuka!!!!! Ohh, jag blir nervös nu! Haha.. Jag är så löjligmed spy alltså, men den här gången sjöng jag inte och höll för öronen iallafall.. Haha! Jag tar små små steg framåt! :) Ja ja, idag är det söndag. Helgen har varit jätte lyckad! I Fredags va jag ute på krogen för första gången sen i somras! Dock va jag nykter för jag körde, men gudars va roligt jag hade! Sjukt trevligt va de! :) Och igår va jag, Tobias och Hellberg på Buddy´s i Trollhättan och käka! Skulle ha bowlat också, men vi blev så sjukt mätta! Haha.. Idag ska vi på Söndagsmiddag hos mamma, men vi får se hur de blir med de.. Med tanke på hur min älskling mår för tillfället.. Stackars sötis! Ja ja, nu får jag kramp i min axel, skriver mer sen eller en annan dag.. Adjöken fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0