Onsdag kväll..

Så vart dekvällen, har precis varit nere i byn och solat. Härligt! Mycke skönare att sola på kvällen, då är de alldeles lugnt där nere och ingen kö! Dessutom fryser man ju ihjäl när man går ut nu så de är en riktig njutning att dimpa ner i solariet i en 10 minuer en kvart.. Tvingade min kära man att följa med, men han vägrade sola, så han gick en promenad istället.. Tråkis! :) Han HATADE nämligen solarium, undrar när han har solat under sin livstid? Haha..


Imorgon är det torsdag, endast 2 dagar kvar på skolveckan, underbart! Sen är det bara en vecka kvar och sedan är det höstlov! Love it! Vid sådana tillfällen är de gott att vara student. Men men, som de ser ut nu lär man ju vara de ett par år till framöver. Lika bra att få de gjort känner jag... Haha! Den 24 oktober är det dags för högskoleprovet, ska försöka kika på lite gamla prov och träna upp huvudet lite kanske.


Läste precis på textTV att de vart snökaos i centraleuropa, att snön bara hade vräkt ner i Polen så att människor hade blivit utan el och en massa sådant. Jösses! Kanske kanske, blir de en riktig vinter i år? En sån där bitande kyla och mängder med snö? Oj va jag skulle må då! Jag längtar verkligen efter vintern och julen! Längtar tills de blir dags att åka till Göteborg och gå på  "Jul på Liseberg" också :D Underbart! Ja ja, nu ska jag sluta skriva.. Lägger upp nån bild kanske.. :) Ha de spade!








På fyllan ute i sjöboden i sommras.. Fick för oss att dricka lite öl i mörkret :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Eftersom det inte blev liseberg i somras får det bli jul på liseberg istället!



Men helvete att det snöar i polen... jag som hade en plan under sommaren... att till höstkanten dra t polska revieran... Får nog avvakta t nästa år då.



Ja, undra om bror verkligen har solat någongång?!



Nu ska jag ta en knäcke o lägga mig o läsa, alone tonight.. Fast milo kommer nog snart in, den lille rackarn...



Puss på er!



2009-10-14 @ 20:47:10
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0