Och jag som va så bra..

.. På att uppdatera min blogg! Men de gick åt skogen.. Har varit lite osugen på att skriva dom senaste dagarna, så jag har struntat i det. Men igår tänkte jag faktiskt skreva, men blogg.se segade så otroligt mycke så jag sket i det tillslut!! :)

Idag har jag köpt mig en "kristallkrona" till köket.. En lite modernare typ av kristallkrona är de skulle man kunna säga! Hittade denna skönheten ute på Lampan (dom har otroooligt mycke snyggt) och föll pladask! Ringde Tobias och sa att jag skulle köpa en kristallkrona och jag fick hans godkännande! När jag kom hem och vi packade upp kronan (han tyckte den va stor) och han frågade vart jag köpt den, höll han på att gå i taket när jag sa att jag köpt den på Lampan! Haha! :) Men de va ett bra pris sa jag så blev han lugn :) Haha! Och jag som skulle spara pengar.... Attans! Men men, är ju tokig i lampor och har letat efter en krona till köket så jag va ju tvungen att köpa den här! :) Lägger upp bild på den sen, för den är fan sevärd! Haha :)

Ja ja, de va en liten uppdatering de ja.. Imorgon är de dags för högskoleprovet, får hoppas på att de går bra! Men ska göra de till våren också så de spelar väl ingen större roll om de går åt skogen.. Ja ja, ikväll blir de pizza och Idol! Oj va jag längtat efter pizza må ni tro =) De va längesen nu!! Nä, nu slutar jag skriva! H3eeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0