Nu sjönk statistiken..

Stavas "sjönk"så? Blev lite osäker här nu.. Hmm, ja ja! Nu har iallafall min statistik sjunkit! Attans! Men de blev ju inte så mycke skrivamde igår tyvärr.. Va på Afrikansk dans, sen hem en snabbis, sen ner för att kolla fotboll, sen hem igen för att göra mig iordning, efter de ut till Hedekas för att äta middag hos Tobias arbetskamrat, kom hem vid halv 1. Så jag hade inte tid alls igår för bloggen tyvärr... Ja ja!

Idag är det söndag, härligt? Jobbigt? Ja alla tycker olika.. Jag har älskat söndagar i ett par års tid, men de har vänt lite tyvärr.. Shit va jag nös precis, såg nog inte så fräsht ut :) Haha! Ja ja, tillbaka till söndagar. Jag får lite "söndagsångest" ibland faktiskt, tror de beror på att jag inte trivs så bra i min skola, tråkigt men sant! Ja ja, slutskriviet om de..

Blogawards, vem vann? Börjar bli lite nyfiken faktiskt, någon som vet? Jag har varken röstat eller följt de så egentligen är jag väl inte så intresserad kanske.. Läser bara bloggar och får mig ett gott skratt :) Vissa är verkligen dumma. Någon måste blåst ut deras huvuden alltså, man skäms ju nästan när man läser vad dom skriver ibland. Men men, någon måste ju vara den dumma också. Tyvärr finns de fler av den sorten en av den smarta. Ja ja.. Skitsamma.

Vad sker då idag? Ingen aning, antagligen inte något direkt vettigt. Är sugen på att åka till Ikea eller något i dens tilen. Men ska väl försöka tänka lite ekonomiskt kanske, har ju faktiskt en resa att betala. Tråkigt att man ska behöva tänka ekonomiskt. Önskar jag va ekonomiskt oberoende! Gudars va skönt! Jag tror att är man rik så är man lyckligare! Och den som säger något annat gör de bara för att låta mer "jordnära" eller nåt (fann inte ordet jag letade efter) de är bara löjligt att påstå något annat! ;)

Nu drar jag, skriver mer sen.. Ha de spade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0