Nästan 26 stycken...

Haha nästan 25 stycken besökare nu, har haft 22 hittills :) Haha.. De är ju riktigt roligt de här! Lite spännande faktiskt :) Man undrar ju va de är för folk som är här inne och läser egentligen.. Ja ja, man kan ju inte veta allt :) Har precis legat och stensovit på soffan.. Vet inte riktigt när jag somnade, men jag vaknade 16.37 iallafall :) Och då började jag undersöka flygbolaget vi ska flyga med i december. Haha, kan inte låta bli :) Har inte hört talas om dom tidigare och de görmig ju lite nervös... Verkar inte ha så många olika sorters plan heller. Verkar bara ha 1 storlek. Känns ju sådär! Men jag skickar vidare min information till min mosters man, han har stenkoll på sånt! Så får han kika upp vad det är för nåt jag ska riskera livet på! :) Haha..

Snart kommer min älskling hem, längtar! Han kommer senare idag för dom har tackat av några gubbar uppe på hans jobb.. Jag vill krama om honom och berätta hus bra han är just nu.. Min lilla älskling! Jag tror inte att någon tjej på hela jorden har en sån bra kille som jag har! Jag känner ingen iallafall :) Och tänk att jag hade sån tur som fick honom i mitt liv! Tänk att jag ska få dela resten av mitt liv med honom, kan man vara mer lyckligt lottad eller? NEPP! :) Ja ja, nu ska jag sluta ösa kärlek över honom här, får spara lite tills NU, för nu låser han upp dörren.. Så jag drar!!! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0