Morning sunshine!

God morgon allihopa! Idag kommer bli en underbar dag, de känner jag på mig! :) Fick snackat med min svenska B lärare och fick bytt till den senare lektionen på torsdagar.. Härligt! Så numera börjar jag klockan 11 på torsdagar! Så får man sig en liten sovmorgon sådär på en torsdag, kan de bli bättre? Ja de kan de säkert, men de är allt bra härligt!

Idag ska vi passa Milo, de ska bli mysigt! Men läste precis i Thereses blogg (theresethorin.bloggsida.se) (här kanske du får lite fler besökare! ;) ) att hon kanske skulle ta ledigt ifrån sitt pump pass och mysa istället! Ohh, hade varit så mysigt verkligen! Så jag hoppas på de ;) Haha.. Jag gillar sånt där höstmys med levande ljus och god mat med gott sällskap! Haha, jag blir alldeles mysig i hela kroppen! :)

Så vad mer kan jag uppdatera er med innan jag slutar skriva? Sitter och kollar "vakna med the voice" och de är en låt med Cascada, herre vad mantänker på GG när manhör sån musik! Haha.. När ska de öppna egentligen? Eller blir de inte av? Ja där har man haft sig ett par riktigt blöta kvällar.. Ska väl inte gå in närmare på de kanske.. Ett minne är iallafall tillsammans med min lilla Moni, vi sa alltid "50 shots, 50 shots, 50 shots" när vi söp förr, och jag hade druckit de när jag va ute och reste ett halv år innan, men Moni hade inte så vi bestämde oss för att vi måste ju göra de igen så vi faktiskt  KAN säga de! Så mycke riktigt beställde vi in 50 shotar på GG och satte igång att dricka. Ja resten kan ni ju räkna ut. Aldrig mer! Haha :) Men vi gjorde de iallafall! Nä, nu ska jag kolla vidare på TV! Ha de spade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0