Måndag avklarad!

Jepp, första dagen avklarad! Och vilken dag dessutom!! Från 09.30 till 12.30 satt vi inne i en sal och lyssnade på poesi...... Hmm, jag är ju inte driekt intresserad av poesi, så de va sjuuukt tråkigt! Höll på att avlida för guds skull! ;) Efter de vart de lunch (kallopps, mycket gott!!!!) och sedan Matte B i 1.5 timme! Och nu är jag hemma! Skönt! :) Har ju lov nästa vecka så de kommer bli en lång men ganska slapp vecka de här tror jag.. Ja ja!

Våran bokning till Egypten hade ramlat ner i brevlådan idag upptäckte jag när jag kom hem! :D Då blev jag glader!!!! Nu känns de lite lite närmare :) Haha.. Min hund gör mig super stressad just nu så kan inte koncentrera mig på att skriva mer känner jag.. Sjukt jobbig är han just nu! Kan inte Tobias komma hem och ta hand om honom så jag kan få slappna av lie.. ;) Haha.. Ska snart iväg igen, Moni sötis har saker att göra och behövde skjuts och de ställer man ju naturligtvis upp på :) Lite enklare att åka bil med en bebis på 1 månad än att åka buss! :) Så 16.45 ska vi på tur! :) Nää, nu ska jag gosa lite med min hund, han kanske behöver kärlek!? Ha de spade!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Han blev nog glad att se dig bara för han borde vara trött efter lek o bus i stall och skog:-)

kram

2009-10-19 @ 20:30:50
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0