Jag ska starta ett parti..

Ja visst, de ska jag göra. Satt precis och tittade på nyheterna och vad är de första dom säger? (Okej, kanske inte de första, men ni fattar) "Inatt blev 2 stycken skjutna i Rosengård i Malmö, en kvinna och en man" Allvarligt talat, hur länge ska Sverige låta dessa idoter springa lösa där nere? Eller där nere, dom är ju för f*n utspridda över hela Sverige!? Jämna dom där slumområdena med marken och bygg betalparkeringar istället. Men vad ska man då göra med alla människor som bor där? Rensa upp såklart. Ut med packet och låt de vettiga stanna kvar! De gäller ju iofs. alla IQbefriade människor som bor i detta land. I slumområden eller på Östermalm i Sthlm. De jag vill få fram är nog i stort sätt att jag vill få bort allt pack ur detta land. NI fyller mig med hat! NI förstör! NI gör inget vettigt här förutom att kosta pengar! Och dessutom begår ni brott? DET är vad pack är! Totalt meningslösa att ha här! Fyller ingen funktion, skapar bara problem och fyller oskyldiga människor med hat! Usch, jag ser verkligen ner på er! Jag hoppas ni känner er lika meningslösa som ni är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0