Jag längtar!!!!

Åh gud va jag längtar tills vi sätter oss i bilen den 11 decmeber runt 07.00 på morgonen och beger oss ner mot Landvetter! De är alldeles iskallt och mörkt ute, antagligen får vi skrapa rutorna också, kanske ligger de snö ute? I vilket fall som helst så åker vi för att hämta upp bror med respektive (dom bokade igår så dom följer med oss, kul!) och sedan åker vi mot flygplatsen! Gaah härligt! Jag längtar huuur mycke som helst verkligen! Sitter inne och kollar bilder på vårt resemål, havet är ju helt otroligt! Har aldrig varit i Egypten så de ska bli spännande att se vad detta kan vara.. Sålänge det är sol och varmt (så jag blir brun) så är jag nöjd :) Haha! Har ju läst en hel del om hur vädret är där i December och de verkar ju jätte lovande! :D Sol och varmt på dagarna, kyligt på nätterna.. Men då sover jag ju ändå! ;) Naturligtvis är ju maten väldigt viktig också, eftersom att jag är galen i mat! All Inclusive = Perekt för Frida! Haha :) Nepp, nu slänger jag upp en bild så ni får avundas lite!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0