IKEA!!!!!!!!!!

Tjohoo!!! Idag ska jag åke till IKEA med brorsans tjej Alex! :) Ska bli sjuuukt kul och ganska mysigt också :) Jag älskar IKEA! Haha!

Attans, vi som skulle spara pengar denna månaden för resan.. Hmm, de går ju sådär bra! :) Men men, jag har en ekonomisk plan i huvudet så de ska nog lösa sig! Har ju en budget så att säga! hatar de, jag längtar tills jag är en välbetald (chef kanske?) och inte behöver kolla kontoutdrag ens än gång! Haha! Ge mig 5 år, så är jag där! Hoppas jag ;) När jag utbildat mig och stegar in på arbetsmarknaden förstås. Än sålänge är jag en fattig student som älskar pengar! :) Jäävligt dålig kombinatioen de där dock..

Ja ja, nu ska jag nog sätta på lite musik och börja greja lite kanske. Diska och sånt tråkigt! Måste byta tvätt tid till imorgon istället också.. Jag vill ha en tvättmaskin! Nu ska jag ringa Uddevallahem och fråga vart fan mina tapeter håller hus!? Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0