Havets Hus idag då!

Jepp, idag bär det av till Havets Hus med lillpysen Milo! :) Ska bli jätte roligt, har inte varit där sen jag va liten! :) Men innan ni åker ut dit hade jag tänkt att jag skulle hinna sola.. Lite fundersam bara på när solariet öppnar!? Hittar ju inte sidanpå nätet så de är lite irriterande! Blää...

Igår kollade vi på en skräckis! The Messengers... Läskig!!!! Men den ska ni allt ta och kolla in tycker jag, om ni vill bli lite skakiga och stressade :) Haha..

Idag är de tisdag = Ugly Betty och Desperate!! Guuudars vilken klockren TV-kväll! :) Satt inne och kollade runt på lite utbildningar igår, fastnade lite vid Civilekonomutbildningen.. Dock behöver jag matte C och samhällskunskap utöver de jag redan har.. Och de hinner jag icke plugga upp i år tyvärr.. Så de får bli extra kurser nästa höst isåfall.. Men men.. Va jag kunde se så fanns den utbildningen bara i Stockholm och Gävle dessvärre.. Och Tobias lär ju ALDRIG gå med på att flytta till Sthlm :) Haha.. Men ska snacka lite med min studievägledare nästa vecka och kika lite på Ekonomutbildning. Ja ja, vi får se vart de slutar!! :)

Nä, nu ska jag ge min lilla vovve frukost, och sedan laga egen till mig!! Adjökeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0