:)

Idag vart de dax för klippning! :) De ska bli riktigt roligt faktiskt!! Men har varit hemma ifrån skolan idag, känner mig hängig och mår dåligt.. TRÅK!! Ja ja, hoppas de inte tänkt sitta i så länge så! Så tillbaka till klippningen, är ganska säker på hur jag vill ha de, men nu har jag börjar fundera på lite andra möjligheter! Haha.. Typiskt! Men lugg ska de iallafall bli! :) Va ju ca. 2-3 år sen sist, så nu är de väl dags för ett nytt försök med lugg :) Måste försöka lära mig att inte ALLTID sätta upp håret, men de är ju så enkelt!! Och de är därför jag ska klippa till en lugg och lite grymma etapper, för då kommer de även va SNYGGT med håret uppsatt! Oh thank you!! :)


Vad finns de mer för skoj att berätta? Jo de finns en hel del,men de ska jag vänta med ett tag tror jag.. Så jag har saker att skriva även framöver :) Min lilla Moni har ju fått barn, en liten Milo blev de! Va dock 1.5 vecka sen, men de kan ju vara kuligt att berätta för er som inte vet? :) Ska köpa mig ett sim-kort också, dock hatar jag badhus, men man blir så härligt trött efter att man simmat! På måndag startar ÄNTLIGEN "Halv åtta hos mig" !!!! Älskar de programmet, de är bara så mysigt! Ja ja, nu ska jag nog ta mig en dusch, har nämligen solat, så luktar blää!! Vi höres!! Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramis!

2009-10-02 @ 16:26:09
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0