Attans!

Shit, mina besökare sviker mig! Skit! :) Hahaha.. Igår hade jag endast 8 unika besökare.. Här om dagen hela 27 stycken! :) Ja ja, inget att göra något åt, antagligen har jag inte ett så intressant liv! :) Gott att en själv tycker de iallafall! Jag tror nog att alla avundas mitt liv, lite i smyg iallafall! För jag har allt en kvinna kan önska sig! En perfekt man! Haha :) Och de är de inte många som har! ;) Nä, nu skojar jag väl lite kanske, fast bara lite! :) Haha.. Vilken dummer jag är!

Idag har de varit skola, dock en ganska hyfsad dag för en gångs skull! Massa tjöt halva dagen och film den andra halvan.. Och imorgon blir de film och sen slutar vi! Härlig onsdag?? Oh ja! Så de blir en kort dag imorgon, slutar redan klockan halv 1! Gott! Ikväll är de Desperate som gäller! Älska! Just nu väntar jag på att gubben min ska ringa så jag kan tralla ner till bilen.. Ska nämligen till affären och köpa mjölk, för jag MÅSTE ha pannkakor, och jag vill verkligen inte gå till affären själv =) KnäppFrida... :)

Skulle precis gå in på internetbanken och betala en summa på våran resa, då jag i min fasa upptäckte att inga pengar blivit insatta... Attans! Men får hoppas att dom kommer imorgon istället.. Irriterande, men vad kan än göra? Nä, nu ska jag stoppa i mig lite salta pinnar innan jag springer ut för att möta upp min bättre hälft! Adjöken

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, du har faktiskt en underbar kille, säger jag inte bara för att han är min bror!!!NI passar bra ihop:-)

Mina besökare har svikit mig med. Igår sket 20 st i att följa den... HMMMM!

puss o kram

2009-10-20 @ 20:32:33
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0