Arg, irriterad, missnöjd..

Jepp, så skulle man kunna beskriva mitt humör just nu.. Och Tobias gör ju inte saken bättre genom att bete sig som en liten barnrumpa. Ahh, ibland vill man bara spy på sin omgivning! Trots att de är jag som bara är på dåligt humör så är ju alla runt omkring totalt dumma i huvudet i mina ögon.. (när jag är på dåligt humör) Jag kan riktigt sitta och bara leta fel på människor och sedan börja tycka dom är dumma i huvudet.. Och så tycker jag de sen. För när jag är på bra humör, då tänker jag bara på allt bra människor gör, och när jag är på dåligt humör så tänker jag på allt idiotiskt alla gör. Och de brukar oftast väga över.. Haha.. Jag tycker fortfarande om dom, men jag ser på dom på ett annat sätt. Hmm, konstigt. Jag är nog lite märklig. Som nu tex. nu skulle jag kunna gå ut i köket och bara sätta mig och tracka Tobias tills han fick ett bryt. Bara för att jag är på dåligt humör. Men då skulle jag ångra mig efter och antagligen börja gråta. Haha, vilket psykbryt jag är ändå. Jag kanske skulle ligga inne på psyket? ;) Ja ja, till de som fick mig på detta jävulska humör: Schabloner! HATAR schabloner nu! Jag skulle måla de på min vägg och de gick åt helvete, så jag slängde allt och gick därifrån. Jävla idiotiska schabloner, jag ska mörda alla som har de målat på väggar! Haha, nä, de ska jag väl inte kanske.. :) Nää, jag måste äta, de spelar nog en stor roll in på mitt lite aggressiva humör.. Adjöken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skissa lite fint med tunn blyerts o måla i med tunn pensel ist! skit i schablonerna, :)

2009-10-25 @ 22:45:57
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0