Wednesday!

Idag var det äbtligen Onsdag och jag ska fixa till mina naglar! :) Jag har ju bara låtit dom växa, så det jag byggt på är ju typ på halva nageln.... Snyggt! -eller inte- haha.. Men nu ska jag iallafall göra iordning dom! Blir nog en enkel fransk idag! Tycker det är snyggast.. Gjorde helt naturella sist och målade dom, men tycker nog att fransk manikyr är snyggast! :)

Ja ja, nu måste jag börja göra mig iordning så att jag hinner med bussen (hör och häpna) varför tar jag bussen? Jo, för då slipper jag leta parkering och växla massa mynt! Smart va!? :) Dock hatar jag bussar, massa äckliga folk som sprider sjukdommar! :) Haha.. Nej, men det känns så! Ja ja, efter naglarna blir det att dyka ner i vårat projektarbete som vi påbörjat i skolan nu. Så det blir lunch på Rådhuset och skolarbete. Sen bär det av till skolan, känns oerhört onödigt, men måste gå på en Naturkunskap A lektion. Måste ju ha det ämnet för att få min behörighet..... Segt! Ja ja, nu ska jag göra mig iordning!! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0