Undeeeerbar måndagmorgon!

Japp, för första gången på fleeeera veckor har jag haft en underbar måndagsmorgon! Den har varit helt perfekt, alldeles alldeles underbar! :D <3 <3

Jag är lyckligast i världen idag, imorgon kanske jag är på dåligt humör, men IDAG är jag gladast i hela hela världen! :D Se så stort jag ler! Hahahahahaha...

Ska åka till skolan om en stund, rättare sagt vid 13.00 snåret.. Då ska jag ha matte, tråkigt, men måste göras! Ja ja... Jag ska göra ett par uppgifter så att jag får traggla mig vidare i boken.. Hmm, just det ja, boken.. ANågon sådan har jag ju däremot inte än.. Dumma mig.. Ja ja, skitsamma, får la kopiera av ett par sidor idag igen :) Haha.. Näääääää, nu ska jag pilla i mig lite frukost! Måndag = Gröt! Adjökeeen


Kommentarer
Postat av: Anonym

gravid?

2009-11-16 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0