Torsdag och risigt väder.. -igen-

Loggade precis in på facebook och upptäckte att jag blivit taggad i ett album som va döpt "lite nostalgi".. Haha, och gud va jag skrattade! det va bilder ifrån min skolavslutning i 8:an då vi satt i Skeppsviken och va super häftiga! Hahahaha! Mami kommer väl tycka det är mindre roligt, men tur är väl att den tiden är förbi :)Haha.. Så va de massa bilder ifrån högstadietiden på Sommarhemsskolan, kunde inte sluta le! :) Haha, va häftiga alla tyckte att dom var! :) Ja ja,nog om det...

Igår var vi på Winnerbäck, det va bra, men lite föör långt för min smak. Är ju inget Winnerbäck fan, så för alla andra var det säkert perfekt längd :) Haha.. Men jag får lov att säga att vissa delar i konserten va riktigt bra. Inledningen tex. den va riktigt ball! + i kanten där! :) Det var iallafall jag, Therese, Tobias och deras far som va där.. Mysigt!

Idag är det som sagt Torsdag. Vad ska man göra? Jag blir hemma resten av veckan men har bett att få uppgifter jag missat (om jag missat något, för det vet jag ju inte) mailade.. Så om jag har något missat så får jag fixa det i helgen. Härligt! :) Haha.. Glömde betala in resan igår, får göra det idag istället! :)Ooopps.. Jajaja... Nu har jag skrivit lite.. Får väl försöka bli bättre på att lägga upp bilder också kanske... Hmm.. Nä, nu ska jag borsta tänderna och skölja med flour! DET är viktigt, glöm inte att skölja med flour!Och har ni inget hemma så kan ni ta lite tandkräm och vatten i munnen och gurgla runt.. Inte lika bra, men de kommer åt mellan tänderna iallafall :) Coachen tipsar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0