Onsdag idag då!

Jamen visst, idag är det Onsdag, halva veckan har gått! Härligt! Dock har jag varit lat och tagit "ledigt" i 3 dagar.. Hmm, känner mig som en dålig människa, men de har tagit emot att gå till skolan denna veckan. Så då förr jag för frestelsen att så enkelt sjukanmäla sig. Dooh! :)

Men men, bara för att jag hoppat skolan betyder ju inte det att jag inte gjort något vettigt :) Haha.. Har tvättat, städat, skrivit CV, besökt banken, trixat med resan, handlat, lagat mat till min man, vart ute på lååånga promenader med min skrutt Shivaz och en massa annat skoj! Ja som ni ser så har jag haft fuuuuullt upp hela veckan ;) haha.. Ja ja..

Idag skall jag betala resan till Egypten, härligt! För snart bär det av, knappa 3 veckor kvar om jag inte räknat helt fel.. Den 11 dec. drar vi mot varmare breddgrader och en hejdundrans massa mat :D haha!! Oj va jag längtar! Mamma och Anna ska åka 1 vecka innan oss till Egypten, vi kommer gå om varandra på flygplatsen, när dom landar så lyfter vi efter 50 min :) Haha.. Skojigt! Och ett par dagar efter oss så åker Therese, Milo och Ros-Marie till Lanzarote. Härligt! Får hålla tummarna för att dom får fint väder, är ju inte lika solsäkert där.. Men det får dom nog! :) Åhh va härligt med en liten tripp till solen mitt i vintern! Godigt!!

Nää, nu ska jag nog börja med maten, för Tobias kommer hem 16.45 och då tänkte jag att maten skulle vara klar. Gudars vilken kvinna han har haft turen att få! Haha.. jag är nog den bästa kvinnan en man kan få ;) haha.. Ha de spade! Nu bär det av mot spisen..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0