Monday baby

Jepp, det är måndag! Eller ja, den är strax över :) Härligt! Vad kan jag berätta om min dag tro? Inte så mycke faktiskt.. Har väl inte hänt särskilt mycke idag kanske. Varit i skolan, hämtat hunden och åkt hem. Har bokat tid för mina naglar tills på Onsdag, äntligen! Dom kommer bli såå snygga! :) Nu ser dom sjukligt skabbiga ut! USCH! Får inte vänta så länge mellan gångerna, hatar när mina naglar ser ofräsha ut! :( Ja ja, nog om det. Har äntligen fört över bilder ifrån kameran så kan ju slänga upp ett par.. Nu sitter jag och tittar på "Förkväll" det är väl sådär kanske.. Ska byta till 3:an så jag hinner bli hungrig tills maten är klar! Haha (Hells Kitchen på 3:an) Ja ja, hur ser min vecka ut nu då?

MÅNDAG: Skola [check]

TISDAG: Skola [       ]

ONSDAG: Skola, Naglar [        ]

TORSDAG: Skola [        ]

FREDAG: Skola HELG!!!! [       ]


Haha, kom inte på ett smack mer om vad jag skulle göra denna veckan! Tragiskt! :) Har säkert tusentals grejer jag ska göra men kan inte komma på det just nu :) Haha.. Eller så är jag helt enkelt sysslolös!? Ja ja, nu lägger jag upp lite bilder!!! Ha de spade jag är unik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0