Jag känner dig allt din lilla skrutt!

Ja det gör jag. Kul! :) Overkligt, men hur kul som helst! Äntligen händer de något där inne.. Japp, äntligen! :)

Har inte skrivit på ett nedrans tag, inte orkat, har inte haft någon lust, för vem läser? :) Ingen typ.. Men den som nu gör det får ju något att läsa idag då! Haha.. I Fredags va vi på Kvarter´s Krogen och åt (utsööökt) och sedan va vi på BIO, 2012! Den va bra, men lite fööör amerikansk och så kunde den vart lite kortare! (2 tim 38 min = segt, när en film blir för långdragen) Igår hade vi en hemmakväll, blir många sådana nu förtiden :) Tobbe och Linn va här, vi kollade på film (Paranormal Activity) och åt godis! Gott! Filmen va läskig, men fy faaaaan vilket uselt slut! Dessutom trodde jag den skulle vara äckligare än den var, så jag va lite besviken... Ingen film som slagit The Grudge än, och de lär väl inte dyka upp någon heller tyvärr.. :)

Imorgon måndag = Skola = Ångest! Men på morgonen kommer de bli roligt, mer om det en annan dag! :) Men sen bär det tyvärr av till skolan, då kommer jag bli på dåligt humör.. Tyvärr! Haha.. Det finns 1 i klassen som jag bara vill strypa! Men det får man ju inte göra.. Men men, han är så otroligt irriterande och så otroligt dum i huvudet att han inte fattar det själv! DÅ är man fan dum! :) Haha...

Om 2 timmar bär det av hem till mami på Söndagsmiddag, härligt!! Idag serveras det fläskfilé med klyftpotatis och blandsvampsås! Och till efterrätt blir det hemmalagad blåbärspaj (dock är jag inte så förtjust i desserter så jag hoppar den) Men kommer äta desto mer mat då :)

Nä, nu har jag uppdaterat nock! Ha de spade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser! :)

2009-11-16 @ 20:27:04
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0