Internet shopping!

Jepp,det är vad jag ägnat mig åt den senaste timman! :) Men inte till mig inte, utan till en annan liten rackare! :) Beställde iallafall ursnygga kläder! Haha.. Pippi kollektionen blev det! ;) Det va iallafall super roligt!

Nu spenderar jag resten av kvällen i soffan framför TV:n = DESPERATE! :) Älska!!! Imorgon är det Onsdag, ska fixa mina naglar på morgonen.. Älskart! Dom kommer bli ursnygga må ni tro! Wihoo.. Vad finns det mer att säga tro? Kan inte komma på något direkt.. Jag får för lite kommentarer, jag vill ha fler :) Haha.. Det är så roligt att läsa kommentarer! Nu är det 3 veckor kvar tills vi åker till Egypten, underbart!! Eller ja, 2,5! :) Fick reda på att det va 30 grader varmt i solen och 25 grader i vattnet här om dagen.. Mamma kände någon som varit där precis, eller något i den stilen.. Ja den personen har precis kommit hem iallafall! Så det är färska nyheter! :)

Egypten + All Inclusive = Sant!


ADJÖKEN

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det var jag som kände en som ja.. Iaf, min semester ligger närmre till hands än din. ;) Fast det betyder att din bränna ligger kvar över jul, vilket min antagligen inte kommer att göra!



Knäppte massa bilder på våra skruttar förut, men dom är ju inte intresserade av att kolla in i kameran utan kollar ju bara in i varandras käftar!

2009-11-24 @ 23:27:32
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0