Then it´s Monday again..

Så vart de Måbdag igen då.. Veckorna bara flyger förbi än och vad gör man för vettigt? Igår kväll kom jag hem ifrån Norge, va uppe och jobbade.. Lugnt vart de, så de va inte lika roligt som sist.. Men men, på Onsdag bär det upp igen och de blir de att göra vill jag lova! Me like! :D Dricksa då!!!!!!!!!!!!! ;) Ja ja, imorgon ska jag ut till Bovallstrand och hjälpa Seved (han som äger golfbanan uppe i Norge) att fixa hans båt.. Sedan är han så snäll att han överlämnar nycklarna till mig så jag kan sova där....... Haha, nu snackar vi lyxbåt till 100!!! Härligt att man gjort ett såpass bra intryck efter endast 2 möten :) Jag är väl en älskvärd person antar jag ;) Haha.. Men men, den är iallafall enorm så de kommer ta tid att fixa till den.. Men de ska bli roligt faktiskt!! Så kanske man kan få sig en tur på sjön nån gång också! Jag tackar ju inte nej direkt! :) 19 meter lång lyx motorbåt, en sån vill jag HA!!!!! :D GIII MIIIG!!! Jaja, idag har jag varit ute och gått med Shivaz i 2 timmar, de va härligt, men fruktansvärt kvavt ute! Kanske börjar de bullra senare? Hoppas! Det är mysigt med åska, men jag är lite rädd också! :) Har inga bilder ifrån helgen alls så de finns inget roligt att lägga upp tyvärr.. Men kan knäppa lite bilder imorgon kanske.. Och ett par uppe i Norge så ni får se hur de ser ut! Jag trivs där uppe, de är kosligt! :) Ja ja, nu har jag uppdaterat er lite, så nu ska jag nog åka och sola!! 14.40 kommer reprisen av Gossip Girl så de MÅSTE jag se :) Lite tjejig är jag allt! :) HA DE!

Kommentarer
Postat av: evis

Har inte noterat att Du kallar Dig dottir.....fräckt och mycket medvetet.

2009-05-18 @ 15:22:21
Postat av: Anonym

borde det inte vara karl-johansdottir? ;)

2009-05-18 @ 17:28:59
Postat av: evis

Det har du rätt i .......

2009-05-19 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0