Söndag = Lasagnette

Jepp, de är ett måste! Varje Söndag äter vi Lasagnette till middag, de är ju så über gott!!!! :D Me like, like it a lot! Sist jag skrev va jag på dåligt humör och sjukligt uttråkad.. Som ni märkte.. Haha.. Men jag är på lite bättre humör nu, och T har tom. vart ute och slirat i helgen! Både Fredag och Lördag vart de alkoholintag och möten med massa goa människor!! I Fredags åkte jag och hämtade Wikström sen drog vi till bolaget och rustade upp inför kvällen.. Efter boa åkte vi och mötte upp Gebl, Buddha och Foppa.. Kvällen spenderades hemma hos Buddha, mycke trevligt!! Och så kom Foffen och Alidia!! De va hur tevligt som helst! Dom har precis kommit hem ifrån Jamaica så jag satt och lyssnade på roliga historier.. För er som känner Herr Albinsson så vet ni ju att han är en j*vel på att berätta historier! :) Sedan bar det ner till krogen, fast vi va inte där förrens vid halv 2 tiden, så de va bara en kortis!!

Igår så låg jag och slappade i soffan/sängen tills Buddha ringde och fick liv i mig.. Så 3 timmar (!!!!!) senare (jag är ju så snabb av mig) befann jag mig på Skansberget.. Då följde även T och Shivaz med.. Där uppe satt Buddha, Lejfi, Foppa och Erik.. Vi hade de skit trevligt men vid 9 tiden började de bli riktigt kyligt så då spatserade vi ner mot byn.. Jag och T gick och lämnade Shivaz hos min mamma.. För ovanlighetens skull fastnade vi där i ett par timmar till.. Haha, egentligen skulle vi bara dit och sen möta alla på Kullgrens direkt.. Men vi va inte nere i stan förens vid 00 tiden.. Och påväg ner till stan så går vi förbi en tjej som sitter alldeles dassig och spyr på en trapp, kikar lite och suckar typ.. Då vänder hon upp huvudet och ropar efter oss "är de Therese Thorins lillebror".. Vi bara öhhh va? Haha.. Då va de T´s systers kompis lillasyster som satt och spydde.. Och T hade aldrig pratat med henne ens.. Haha.. De va roligare då iallafall! Hon började tjöta på om en massa och spydde in emellan.. Haha, stackare! :) Ja ja.. Nu ska jag se om de börjar något bra på TVn, klockan är 21 men de är sjukligt ljust ute ännu! :) Ja ja, ha de så bra!! TJING

Kommentarer
Postat av: evis

verkade ju som ni hade kul ute i alla fall.......i norge var det mycket trevligt.

2009-05-25 @ 09:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0