Regn och rusk idag ja..

Men guud va mysigt det är de med! :D Kom precis hem, trots vädret åkte jag upp till Bjursjön och gick min 1-timmes promenad med Shivaz.. Även fast det är dåligt väder måste ju pyret ut och röra på sig!! Och även jag :) Det finns både fördelar och nackdelar med en hund.. Men mest fördelar! :) Man får ju en hel del extra motion.. Men ibland är det inte jätte roligt faktiskt.. Är man sjuk eller det spöregnar så MÅSTE man ju gå ut.. Trots väder och mående! :) Men men, nu är det en sådan dag.. Regn och kallt är det.. Men trots det gick jag ut 1 timme.. Och gud va man mår nu!! Sitter under en filt i soffan med datorn i knät och TV:n står på. Shivaz stenslocknade i sin säng.. Nu riktigt myser jag! :) Va riktigt längesen vi hade sånt här ruskigt väder faktiskt! Så när det väl blir de så är de riktigt mysigt tycker jag! Men men.. Det kanske bara är jag? :) Har ätit en clementin (stavas det så?) så nu ahr jag även fått i mig lite vitaminer..

Igår åt vi Tacos, de va grymt gott! Fast jag åt bara 1 portion, konstigt nog!? Brukar kunna trycka hur mycke som helst! Haha.. Men inte igår inte.. Och till det tog vi 1 glas rött.. Sedan tog min gubbe en whiskey eller 2 till matchen.. Riktigt myspys va de! Fast jag hade en bescärlig huvudvärk som vägrade släppa.. Så jag gick faktiskt och la mig vid 22 tiden och läste.. De va också myspys! :) Jaja, idag ska vi passa lille Milo, de ska bli mysigt! Mycke "mysigt" i det här inlägget.. Haha men de är väl sån jag känner mig nu antar jag.. Mysig! :) Kalle Anka pyjamas shortsen är på dom med :D Hahaha.. Nä nu får jag avsluta detta inlägg, blir väl förmycke skit att läsa helt enkelt ;) Ha de gottigt ochmysigti regnvädret!!! Tänd lite ljus och njut!! Snart är det fint väder igen och då är de hets på att vara ute ute UTE! :D

Kommentarer
Postat av: nadja

vad mysig blogg du har :D!

2009-05-07 @ 17:33:57
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Hallojjj



Var med och rösta på sveriges snyggaste kändis



En rolig grej bara..



vi kan oxå följa varandra på bloglovin om du vill..



kramissss

2009-05-12 @ 01:42:13
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: evis

stackars shiwas som måste ut fast det regnar....kan han inte få kissa på balkongen och baja i en spann?

2009-05-12 @ 21:47:27
Postat av: evis

fast det finns ju blöjor oxå....

2009-05-12 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0