Nu är det natta..

Ja nu är det snart dags att hoppa i säng! Härligt!! :) Då blir det till att ta med sig datorn och varva ner i sängen till "Jakten på en mördare" :) Ännu härligare!! Idag har jag först varit vid Bjursjön och badat Shivaz och gått i skogen i ca. 1 timme.. Sedan åkte jag och solade och sedan åkte jag hem och åt lunch.. Efter det så åkte jag till banken och sen hämtade jag upp Matilda så drog vi ut till hennes stuga.. Där satt vi och tjötade på hennes veranda i ca. 3 timmar och Shivaz sprang omkring och bara njöt av att vara fri ;) Haha.. Vid 19 tiden drog jag hem för att kolla på Färjan med min älskling... Har precis avnjutit lite soppa till kvällsmat och snart är det dags för sängen.. Så med andra ord har jag haft en tokmysig dag! Och nu ska de snart bli ännu mysigare!! :) Att få krypa ner i sängen med min älskling och kolla serier på datorn är det bästa jag vet!! :) I slutet på månaden funderar vi på att sticka iväg 1 vecka och koppla av.. Men vi får se ifall de går vägen.. Men jag håller tummarna iallafall!! Lite värme och lite sol sitter ju aldrig fel.. Så är man brun och fin lagom till badsäsongen här i Sverige! Oh me like!! Så det hoppas vi på!! Ja ja nu ska jag borsta tänderna och rengöra ansiktet.. Sedan blir det bums i säng!! Sussa sött!!








På Valborgsmässoafton kom söta Thea ända ifrån Strömstad och hälsade på mig!! Tokmysigt!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0