Morning!!

Japp nu va de morgon igen.. Har varit vaken sen halv 7 typ.. Sovit så sjukt dåligt innat, så när T gick till jobbet imorse kunde jag inte somna om.. Så nu sitter jag i soffan och kollar på "Tvins"... Galet tråkigt!! Har på mig världens clean'aste morgonoutfit iallafall!! Kalle Anka pyjamas shorts och ett för litet rosa linne.. Försökte ta en bra bild på outfit'en så ni kunde få se.. Bild finns nedan, tro bara inte att jag försökte ta en "sexig" bild, de va inte min avsikt... Och den som tror de är nog lite tokig då ändå.. Haha, för jag känner mig gaaanska så osexig faktiskt! Hahaha.. Nu är de reklam för ABtronic, ett bälte som du sätter på dig och vips, så blir de skiit snygg! Haha, jo jo, säkert! Isåfall, gi mig ett nu!! :) Man kan ju inte annat än att skratta åt dom som gör "reklam" för de.. "woow, jag gick ner 4 kg på 1 vecka, de är helt otroligt" *himlar med en sån där typisk amerikansk min* HAHA!! Ja ja, idag är det Tisdag iallafall, vädret är inte ens hälften så bra som de vart igår.. Synd! Igår kväll gick jag och T till Skeppsviken och tog oss varsin glass på Café Strandpromenaden.. De va lite mysigt faktiskt! Sen gick vi hem och kollade på The Villige som gick på kanal 9.. Gaaanska så dålig film faktiskt! Haha.. Ja ja, nu ska jag se vad de är för serie som börjar på 5:an.. GAAAHH de va ett sånt där j*vla ordleks program!!!??? Say what??? Jag hatar! Haha.. Ja ja, jag får väl ta en promenad då.. Skriver mer sen.. Tjing tjong flaggstång




Galet snygg outfit, inte sant? :) Morgonmys med Kalle Anka

Kommentarer
Postat av: lotta

nemen hej frida =) så du har dig en blogg..skoj!

fint du har i din lägenhet !vart bor du nu?



jobbar du ngt på äsperöd ännu eller?

hoppas allt bra tjejen!

kramen lotta

2009-05-26 @ 10:16:29
Postat av: Anonym

men tjaa lotta!!

japp, jag fördriver tiden med att blogga in emellan :) haha.. nää, jag ringde för ett tag sen och sa att jag kunde jobba men har inte hört något efter de.. Men jag är uppe i norge och jobbar in emellan.. de är kul!! går allt bra med familjen eller??? :) hoppas allt är bra med dig!! kraam

2009-05-26 @ 17:50:20
Postat av: evis

Varför fotar men sitt hem och lägger ut det till allmän beskådning????? det måste va nåt fel....

2009-05-26 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0