Morning Sunshine :)

Så va de Lördag då.. Och Lördagen bjuder på kanon väder.. Ändå sitter jag frtofarande inne...... Hmm!? Ja ja, så illa är det iallafall! Vaknade 08.45 imorse och ropade in Shivaz i sovrummet så han kunde hoppa upp i sängen och gosa lite med mig! T låg ju fortfarande och sov så de va ju ett kanondrag iom. att han dessutom vaknade! :) Haha, va elak jag kan vara ibland ;) Men när klockan är 09.00 tycker jag det är lagom att stiga upp, annars sover man ju bort hela dagen.. Ja ja, iallafall så gick jag upp och gav Shivaz mat, sen hoppade vi ner i sängen en liten stund till och myste med T. Men sen blev jag så rastlös så jag gick upp och tvingade även upp T ur sängen :) Jag blev iallafall super sugen på en fräsh bärsmoothie så jag hoppade in i bilen och körde till affären för att köpa ingredienser.. Och tro mig, den blev vansinnigt god!! Sådär söt/syrlig, alltså väldigt fräsh.. De gjorde gott i magen iallafall! Men påväg hem ifrån affären så (med min supersyn, ni kan kalla mig Falken) såg jag någon svartklädd människa långt borta på Göteborgsv. precis där jag skulle svänga in.. "ahaa, de kanske är konstapeln" tänkte jag och saktade ner till rätt hastighet.. Och mycke riktigt så va de konstapeln som stod där framme och vinkade in folk! TACK gode gud för att jag upptäckte det! :) Annars kanske mitt körjort hade rykt.. Körde ju i nästan 60 km/h.. Och har ju bara prövotid.. Ja ja, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Nu ska jag nog ta mig en dusch iallafall.. Höres kanske senare igen!! Ha en toppen dag






Min smoothie :) Vaniljyoghurt, banan, jordgubbar, jordgubbs proviva och is :) Tummen upp!



Kolla in bilden också, sjuuuukt snygg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0