Morning gott folk!

Nu vart de en ny dag igen ja.. klockan är 10.07 och jag ska snart gå ut med Shivaz! Idag är det final i Champions League och jag tror T vill kolla den.. Jag är inte så jätte intresserad av de men va tusan, man får väl ställa upp? :) Som jag brukar kalla oss, vi är som 1 fast vi är 2! :) Min andra hälft helt enkelt! Och snygg är han också! Haha.. Idag är det soligt, men de blåser nåt fruktansvärt ute ser de ut som! På måndag är det 1 Juni och de är 14 grader ute........... Hmm? Men men, vi får väl hoppas att de bara smäller till och att värmen kommer! Surfar runt på olika sidor och letar efter söta klänningar.. Men när jag tittar ut eller går ut så känner jag att de inte ens går att ha klänning på sig.. Tråkigt!! Men men, de kommer ju! Igår upptäckte jag att priset på en flygbiljett mellan 12 dec och 9 jan, till Indien kostade 5054 kr... Dyrt? ÄH NEJ! :) Är super sugen må ni veta!! Hittade en biljett som kostade 4200 kr men den va försvunnen senare på kvällen.. Extrema fyndpriser! :) Me like!!! Jag skulle önska att någon snäll själ där ute kunde hjälpa mig att fixa en ny design till min Blogg, den här är ju såååååååååå sjukt tråkig!!! Och jag vet inte hur man designar egna.. Men men, nu ska jag borsta tänderna!! Hej hopp hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0