Mitt liv är sjukligt tråkigt..

Kan ju meddela er som någon gång suttit och tänkt att ni velat byta liv med mig, de vill ni inte! :) Jag gör ingenting som är roligt, sitter hemma, går ut med hunden, sitter hemma, går ut med hunden, sitter hemma, går ut med hunden, åker till Norge, sitter hemma, går ut med hunden, sitter hemma, går ut med hunden osv. Det är exakt så mitt liv ser ut. Med andra ord EXTREMT J*VLA DÖTRIST! Jag står inte ut, men samtidigt så har jag ingen ork att bry mig heller.. Alla jag umgicks med har jag slutat umgås med för jag har blivit så sjukt tråkig. Tänker på de ibland och blir arg och ledsen på mig själv. Min pojkvän är ännu tråkigare, inte alls samma person jag blev förälskad i. Han vill aldrig hitta på något, föreslår jag en resa rycker han på axlarna och säger, mm de kan ju va lite kul kanske. Frågar jag om vi ska dricka öl så slutar de med att han blir aspackad och somnar i soffan eller så går han och lägger sig.. Jag vantirvs för tillfället, men för ovanlighetens skull så tänker jag "de går nog över", med andra ord så jag tänkt de senaste halv året... Vill ni veta vad jag gör nu?`Sitter i soffan......................................... Jag har aldrig haft roligare i mitt liv än vad jag har de nu.. Kanske är även jag redo för en förändring? Vem vet, vi får se..

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer snart hem, och då får vi hitta på massa skoj! Inte bara sitta hemma och gå ut med hunden :)

2009-05-21 @ 09:00:40
URL: http://elinia.blogg.se/
Postat av: Moni

Man måste väl vantrivas för att kunna trivas =)

Ett enformigt liv har vi alla =) Och jag tycker inte du är "tråkig" bara för att du väljer att sitta hemma, men väljer du någon gång att vilja hitta på något så hör av dig =) Jag orkar inte alltid jag heller, men ditt sällskap är ju så himlanms trevligt , så vem vet, jag kanske svarar ja :P Om inte annat så fikar jag ju heeeeeeeeela tiden när jag är ledig !! Puss

2009-05-22 @ 14:52:56
URL: http://coelhoo.blogg.se/
Postat av: evis

Man kan inte förändra andra,bara sig själv.

2009-05-23 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0