Måndag bjuder på strålande väder!

Japp, de konstaterade jag imorse när jag vaknade.. 2 sms inkomna och strålande solsken.. De va så dom första 2 minuterna såg ut när jag vaknande.. Gosade lite med Shivaz, sen fick han mat och efter de traskade vi ut i de fina vädret.. Fördrev 1,5 timme med bara päs vid havet.. Shivaz skuttade omkring och tog sig ett dopp då och då.. Själv låg jag på en brygga och tittade på och baranjöt av hur solen stekte i mitt ansikte.. De va härligt! Nu har jag precis avnjutit en god lunch, det blev fisk med avokado och broccoli.. De smakade gott i munnen! Har även suttit ute på balkongen och läst Aftonbladet, gud va härligt jag haft det! :) Men men, nu vankas de storstädning.. Hmm, inte lika roligt! De är därför jag sitter här och skriver, haha, måste ju skjuta upp de.. :) Nä, nu piper batteriet på daotron, skriver mer sen!!! Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0