Kan man bli sämre?

Kan man bli sämre än mig på att uppdatera sin blogg? Jag tror banne mig inte det.. :) Kanske inte riktigt är min grej det här med att "blogga"..  Men men, idag är det iallafall Torsdag och det är dåligt väder.. Blir bara mer och mer sugen på att ta en resa i någon vecka i början av Juni.. Hur skönt hade inte de varit då? Typ, Super Skönt! :) Jag har en massa bilder som jag kan lägga upp, men jag är för slö.. Hur slö får man lov att vara? Haha, orkar inte föra över dom till datorn ifrån kameran.. Sjukt! Jag är en lat, grinig, tråkig, butter, trög kvinna! :) Haha, nej så illa är det väl inte.. Man jag ska inte sticka under stolen med att jag inte är lat.. För det är jag! Men när jag vill, så kan jag bli väldigt energisk! Och så kan jag tala om för er, att de va precis som jag trodde angående körkortet.. Jag har ALDRIG varit så lat som jag är när jag har fått körkort! Och när jag inte har bil, så kan jag bli på dåligt humör.. Haha! Så nu har jag tvingat Tobias (som förövrigt är J*VLIGT seg på att ordna vissa grejer) att vi ska köra ut bilen till pappa så att en mekaniker får fixa den! :) Nu får det vara nock! Nu är det dags att det händer grejer!!

I Tisdags så extraknäckte jag som "sekreterare" hos Sebastian (Hellberg) på hans företag.. Det va skit roligt! Jag älskar att hålla på med papper och fixa och dona.. För de flesta låter väl de helt jätte konstigt, men jag tycker det är skit roligt!! Skriva listor, sortera mm! Me like!! Nästa vecka blir de dags för Norge igen, då är det ytterliggare en stor servering på restaurangen! Det ska bli jätte roligt det med! Tobias kanske åker med upp,men de är inte säkert.. Dom som ägde golfbanan hade iallafall frågat eftermig och undrade om jag inte skulle komma upp igen.. Känns också det väldigt bra! :) Med tanke på att gubben sitter inne på miljarder ;) haha! Nä, de va faktiskt skit kul att höra att man gjort bra ifrån sig! Kan bli mer nöjd? Nepp... Nä, nu tycker jag att jag gjort en riktigt bra uppdatering!! Dags att surfa vidare! Tjing Tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0