Jakobssdottir..

Fick här kommentarer om att jag plötsligt bytt efternamn... :) Haha.. KarlJohansdottir va lite väl långt ifrån mitt nuvarande efternamn så de fick bli Jakobssdottir istället.. Vad sägs om mitt namnbyte? Jag är helnöjd.. Haha..

Ja ja, idag ahr jag hållt till ute i Bovallstrand hela dagen.. Skurat och städat en båt.. Att man aldrig kommer ifrån dessa båtar!? Jag är dömd att ha med båtar att göra! :) Men men, de va iallafall en enorm båt som jag inte skulle tacka nej till att äga.. Dessvärre knäppte jag inga bilder idag, får bli en annan dag.. Övertalade ägaren till båten att vi skulle ge oss ut på "seglarveckan" i sommar och härja.. Haha.. De skulle va sjukt kul! De absolut bästa med båten är att han har en grill uppe på flybridgen.. Är man kung vid grillen då eller? :) Hell Yeah! Och de näst bästa är att han ska ha en Harley Davidsson bak på båten, där han har en kran!? :) HAHA! Där de är som en liten "brygga" för er som vet hur en motorbåt ser ut.. Jaja.. Båten va iallafall klart GODKÄND! :) Men nu sitter jag bredvid min make som skaffat sig en mustach idag.... Kan ju ta och berätta för er att han är GALET nöjd och tycker att han är TOK snygg! :D HAHAHA, ibland kan jag inte annat än att skratta åt den sötisen! Han får mig iallafall at le varje gång han tittar på mig! Han har världens snällaste och raraste ögon, jag smälter... (som smör i en stekpanna) min mamma skrattar åt mig när jag säger så, för jag glömmer alltid bort de "riktiga" uttrycket: "som smör i solsken"....... Haha,men mitt uttryck är bättre! :D Ja ja, imorgon ska jag lägga upp bilder på min gata, för idag när jag hade parkerat bilen och gick upp längst min gata tyckte jag den va så mysig :) Ha en fortsatt trevlig kväll,nu ska jag kolla klart Desperate Housewifes.. Edie har ju dött :( Tråkigt, hon va så j*vla bra! Sov gott! HEEEEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, tänkte mer på att man brukar ta sin fars förnamn och gör till efternamn, om man är piga så blir du ju karl-johansdotter ;)

2009-05-20 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0