Home sweet home!

Japp, nu är jag hemma ifrån Norge igen! Alltid lika skönt att komma hem!! Har ju som sagt varit i Norge hela helgen och jobbat! Slitsamt med riktigt roligt!! Goa rika norbaggar i 70-års åldern! Haha :) Akkurat säger jag bara! Nu ligger jag nerbäddad i soffan i pyjamas med Bias och kollar på Greys Anatomy.. Myspys! Ikväll blir det Van Veteeren och fortsatt mys! Klockan är inte mer än 18.00 men jag bytte om till pyjamas så fort jag kom innanför dörren :) Haha.. Alltså runt 14.30.. Vilken slappisdag, men de förtjänar jag efter 12 timmars springande och slit med ett STORT leende på läpparna!! Eller de va nog rättare sagt en 14-timmars jobbdag! Men men, jag hade iallafall riktigt j*vla roligt!! Nu ska jag hoppa på Bias och pussa och krama på honom för de har jag inte gjort sen i Fredags!! Min stora söta lilla pussgurka sötis gosis älskling!! Hej Svej skriver mer imorgon!! Jag är bäst + Tobias för vi är som 1 fast vi är 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0