"Hemmahos" reportage, hos mig! :)



Min gata :) Visst är den sned och mysig? :)



Vardagsummet i vinkel #1



Vardagsrummet i vinkel #2



Sovrummet i vinkel #1



Sovrummet i vinkel #2



Sovrummet i vinkel #3 (min supersnygga spegel jag tog hem på en auktion)



Köket i vinkel #1 (får göra de bästa man kan i en hyresrätt så jag klistrade på kaklet)



Köket i vinkel #2 (mot balkongen)



Köket i vinkel #3 (erkänn grym fondvägg? haha, den målade jag när jag va sjuk)


En liten inblick på hur jag bor.. Ser ju dock bättre ut i verkligheten men de va lite roligt med bilder ändå tycker jag.. Kan faktiskt stolt och ärligt säga att jag och T har målat allt själva!! :) De ända jag inte gjort är att byta köksluckorna.. Dom beställde jag när vi flyttade in så de gjorde en främmande karl! :) Tack för de! :) Ja ja, lite bilder är alltid roligt!! Men nu ska jag diska efter middagen, T har stensomnat på soffan.. :) Trötter!! Min städning tog typ hela dagen, så Moni, vi får fika en annan dag! :) Puss och krääm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0