Friday Baby, It´s Friday!

Jepp idag är det Fredag, alltid härligt! På Söndag ska jag åka upp till Norge och jobba, de ska bli roligt.. Haha, kan inte minnas sist jag hade ett jobb som jag tyckte de skulle bli "roligt" att gå till .... :) Men men.. Solen skiner idag, de är härligt! Har varit uppe vid Bjursjön och gått med Shivaz i ca. 1 timme.. Han badade och rullade sig i gräset så sjukt gulligt också!! Han är nog den finaste hunden i världen! :) Eller ja, han ÄR den finaste hunden i världen! Och den som säger något annat måste ha en skruv lös! ;) Eller 2......... De finns faktiskt ganska många som har 1 eller 2 skruvar lösa har jag kommit fram till! :) Jag och min älskade sitter nästan varje kväll och bara suckar, skrattar och pustar åt puckon! Haha.. Igår sa jag tom. till honom att vi får sluta vara så sjukt dömande som vi kan vara ibland :) Haha.. Men men, oftast stannar de ju mellan oss så då spelar de ingen roll! Kanske har vi suttit och skrattat i smyg om just DIG? Hahaha.. Terror!! :) Nä, nu ska jag hoppa in i duschen!! Föresten är jag sjukt nikotin sugen!! Har bara tagit 1 snus idag...... DET är terror! :) Ha en fin dag i solen och skäm inte ut dig.. ;) Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0