Fredag lalalalalalaaaa!

Japp idag är det Fredag och de är STRÅLANDE väder!!!!! Thank you Mother Earth! :) Eller vem man nu ska tacka... Ja ja, vad ska jag berätta för er? Jag är både glad och lite iriiterad idag!! Fast jag börjar berätta varför jag är glad! :) Igår beställde jag enjätte söt klänning ifrån Nelly.com! Den kommer ifrån Rut m.fl, skit söt verkligen!! En simpel vit sommarklänning.. För nästa Söndag ska vi till Sthlm och gå på Bruce Springsteen!! :) Så sjukt kul ska de bli!! Så då ville jag ju naturligtvis ha något nytt och fint på mig :) HAHA! Imorgon är de Körpehåla (stavas de så?) festivalen och de ska bli KANON väder även då!! 25 grader och strålande solsken!!! :D

Nu till varför jag är irriterad! Jag fick en fakturareservation på posten idag.. Min tredje påminnelse???????!!!!!! ÖH VA??? Jag har inte fått en ända påminelse?! Jag får spader!!! Så är det varje gång de är någon påminelse! Har man fått en tidigare? NEJ! Och naturligtvis så har dom inte öppet på Fredagar så jag kan inte ringa och skrika på dom! För de är precis så jag löser sådana här situationer :) Och får jag som jag vill? OFTAST! De va en påminelse ifrån Sportlife.. Och jag gick in och kikade ifall pengarna hade dragits och svaret är JA! Vad är det för fel????? ÅH JAG VILL SLÅ NÅGOT!!! Förstår mig inte på idioter faktiskt! Men men, nu ska jag försöka få min ilska att stilla sig, jag vill vara glad idag! Så, de vart en liten uppdatering!! Ha de bra era små kuufar

Kommentarer
Postat av: Don Hellbergo

Det var då själva fan att det skall vara årets finaste väder när jag är bortrest!!!

Men men, jag har ganska bra väder här med, 34 grader ungefär. Fuktigt som bara den,, så fort man går utanför dörren är man typ genomsvettig!



Men Singapore hade du nog gillat Fridisen! Väst blandat med Öst! Igår var jag ute och åkte tunnelbana och promenerade i 3 timmar o käka lite olika asiatmat, typ kinesiskt och japanskt.

Nu ska jag dra till "Little India" och äta indiskt till lunch samt strosa runt där lite!



Hade great o hälsa torno o vovven!

2009-05-31 @ 07:46:29
Postat av: loco

test

2009-05-31 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0