Eurovision Songcontest..

Japp, de är vad jag tittar på nu.. Lite mysigt faktiskt! Druckit ett halvt glas vin har jag även de gjort.. Härligt!! Men nu är jag sömnig.. Väntar på att resultatet skall berättas! Sen blir de bums i säng! För min del iallafall.. Gottigt! Men men, vad gör alla andra en sådan här afton? Samma som jag kanske.. Men men, fick ett samtal ifrån Norge förut, på Söndag blir det jobb.. Stor bjudning, så jag fick hoppa in! Härligt! :) Ska bli riktigt roligt!! Antingen kör jag upp på Söndag morgon eller så åker jag upp på Lördag.. Är ganska så mysigt där uppe så om min tötis vill följa med och de finns sovplats så åker vi nog på Lördag redan.. Jaja, nu har jag uppdaterat ytterliggare! Dags att kolla in resultaten.. Färgade mina fransar förut, resultatet blev häpnadsväckande! HAHA! :) Sussa sött!





Tagen ifrån min balkong på Koh Phangan.. Fan va härligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0