Wedding Dance...

Sitter och kollar på Rachael Ray på TV.. Eller kollar och kollar.. De är väl fel att kalla de så kanske.. Har på TVn i bakgrunden kan manväl kanske säga! Ja ja, nog om den strunt saken! Igår bjöd jag och Tobias hem min mamma och Anna-Lena på middag! Det bjöds på Toretellini blandat med räkor, creme fraishe och vitlök. Och till de var det en grönsallad med tomater och rödlök i. Och att dricka bjöds det på cider, vatten eller öl.. Jag drack päron cider! Det va gott! Jag ska nog börja ha middags bjudningar faktiskt, de är riktigt mysigt! Men jag vet inte vilka jag ska bjuda? Haha.. Är du sugen på en middag skriv! ;)

Ikväll blir de fotboll på Butler´s! Det ska bli trevligt! Lite öl och nötter är aldrig fel! Har faktiskt inte druckit öl på länge nu kom jag på.. Inte ens en droppe i helgen! Haha, eller ja länge och länge.. De är väl en tolkningsfråga kanske...... :) Nu blev min hund livrädd! Posten kom och han höll på att kissa ner sig.. Haha de lilla pyret nu kom han hit... Min lilla bebis! Apropå bebisar.. Min lilla Moni ska ju ha en liten knatte om ett tag! Va mysigt och roligt det är!! Jag tänker på henne varje dag! Brukar hålla mig uppdaterad genom hennes blogg..... Haha, varför inte bara ringa? Nej nu är det modernare att läsa bloggar! Och jag är jäkligt modern av mig! :) -eller inte- Jag ska nog ringa na och se hur hon mår! Fast inte exakt just nu.. För efter detta inlägget ska jag vika tvätt, lägga i nya sängkläder, diska, dammsuga, damma, torka av bänkar samt fönsterbräden mm.. Sen ska jag ringa.. Om jag inte helt glömmt av de, men så kan du skälla på mig ifall du läst detta Moni! HAHA!

Kort sammanfattning om min dag då: Städa, göra mig iordning, kolla fotboll, sova! Hej sålänge



Dagens citat: Ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0