Vårsol och GODKÄND på teoriprovet!!

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!! :D Idag klarade jag teoriprovet! GALANT! :) Haha.. SÅÅÅÅÅ j*vla skönt!! Jag är så nöjd verkligen! Ni anar inte hur skönt det känns!?! Jag har tragglat med den nedrans teorin så länge nu och idag, ÄNTLIGEN så gick de vägen!! Det känns som en stor tyngd har försvunnit ifrån mina axlar! ÅHH va underbart skönt! Men jag kuggade uppkörningen :)... HAHA men jag är lika glad för de!!! Teorin har känts värst och jag är så lycklig för att jag klarade de!! Nu kan jag fokusera helt på körningen! Underbart, nu snart så kanske jag helt kan släppa allt som har med trafikskolor och träning av bilkörning att göra! DET ska bli underbart! Men men, nu är det bara ett trappsteg kvar, sen är jag klar med körkortet! Ännu en grej att bocka av ifrån "måste listan".. En STOR grej! :) Nog om de.. Men jag är så glad!!!!! :D :D

Nu sitter jag och Bias och avnjuter en flaska rötjut.. Underbart! En fransk druva blev det idag, klart godkänd! De va faktiskt först när jag va i Frankrike som jag började tycka om vin på riktigt.. Vi bodde i en enorm lyxvilla i en liten by ca. 20 minuter ifrån Rivieran.. Haha de ända jag vet som låg nära........ -bra koll- -eller inte- :) I vilket fall som helst, de va de finaste huset jag bott i och det låg en massa vingårdar runt omkring och vinodlingar och sånt.. Så vi drack en massa inhemskt vin.. Som var super gott! Och de va först då jag fattade tycke för rödvin! Och idag så riktigt njuter jag när jag dricker ett riktigt gott rödvin.. Som man förändras med åren :) Jaja, nu ska jag fortsätta mysa med min Bias och avnjuta vinet! Hörs imorgon, glöm inte Efterlyst klockan 21.00!


Dagens citat: När vi blir gamla är det bara en sak vi kan ångra - att vi inte gav tillräckligt av oss själva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis de är du värd!

2009-03-18 @ 20:25:14
Postat av: Lina

Nämen!!! Gratulerar Frida! Vad duktig där är :)

2009-03-20 @ 20:17:21
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0