Varför?

Jag sitter och kollar på Top Model i vanlig ordning. Jag har sätt varenda säsong och jag fattar inte en grej.. Varför är de alltid minst en svart människa som är så jävla uppkäftig? Ni vet de där gamla vanliga snackat, oh biatch im from Brooklyn ya now.. Alltid samma gamla uttal också: Jag har varit på botten, jag har fått lära mig att stå på mig, de är därför jag är så kaxig. De blir så när man bor in tha hood!" ?!? Lika jävla löjligt varje gång tycker jag!? Och så ska man tycka "synd" om dom!?? Ja jag fattar inte.. Gör ni? Haha.. Ja ni vet vad jag menar tror jag.. Men de är ju alltid så? "Jag är svart, jag får kämpa, du är vit så fattar du ingenting om hur de svåra livet är" Say what???!!! Och så säger dom att vita har fördomar? Ja jag blir lika irriterad varje gång.. Ja ja, nu rasar väl vissa när dom läser detta.. För man får ju inte tycka vissa saker om utländska personer....... Menmen, nu ska jag återgå till mitt TV tittande! adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0