Varför är man aldrig nöjd?

Ja gott folk, varför är man aldrig det? Jag är det ibland, i kanske nån dag, högst! Sen så är det alltid något man klagar på, något man vill ha bättre, något man vill förändra.. Ja något är de alltid! Iallafall för mig! Och de dummaste av allt är ju trots allt att även om man fått eller gjort de man ville så är de ju alltid något nytt som dyker upp efteråt.. Ja det finns väl en 100 saker jag skulle kunna nämna men jag orkar inte.. För då börjar jag att fundera på de osv.. Men men..

Nu till något roligare kanske.. Vad skall vi skriva som kan vara intressant att veta? Idag har jag träffat Moni, de va verkligen roligt!! Hon är så söt den kvinnan! Och jag gillar ná skarpt! :) Nästa vecka ska jag planera in ett besök hos min goaste Caroline i Götlaborg.. De ska bli SJUKT roligt! :) Henne gillar jag också skarpt :) Moni har en sån söt hund dessutom! Hon heter Nova och är världens gossjukaste hund :) Haha.. Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Jo, jag ska ringa en lärare som jag hade när jag gick i 7:an och 8:an och säga förlåt för att  jag va en sådan stygg elev.. Jag har skuldkänslor än idag! Så, de va väl senaste nytt.. Jo en grej till föresten, jag ska vara kärleksfull mot Bias hela dagen idag! :) Haha.. So long


Dagens citat: Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar.

Kommentarer
Postat av: Moni

Du är en jag gillar skarpt också! <3

Mysigt att ses idag!!

2009-03-17 @ 18:24:49
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0