Tisdagsmys :)

Först "Den rätte för Rosing" sedan "Desperate Housewifes" :) Vilken kväll!
Va hos min mor förut och åt middag.. De va gott, men jag va gnällig för jag mådde dåligt....
Ja, egentligen har jag inget direkt att skriva, hade inget annat att göra! Jag måste fixa min kamera! Vill kunna ta kort och lägga in bilderna på datorn.. Men jag har ju fan ingen sladd! Usch, jag ska verkligen hålla min Detoxkur, jag ska bli ren inombords och bli sund! Jag ska lyckas denna gången, nu är det allvar! Nu ska jag bli lika snygg som jag va för 3 år sen............. Haha :) Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du eeee snygg ;) <3

Jag ska bli lika snygg som dig när ja inte är gravid längre :D Mooooni

2009-04-01 @ 07:44:04
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0