Sol idag igen!!!

Idag när jag slog upp ögonen sken solen utanför fönstert! Jag kikade på klockan och den var 08.00..... Åh va trött jag va.. Men jag fick samtidigt skuldkänslor och tänkte att jag inte kunde ligga i sängen.. Men...... De slutade med ytterliggare 40 minuter sömn :) Sen steg jag upp och gav min lilla skrutt mat.. Och vid halv 10 stegade jag ut och tog mig en härlig powerwalk på 1.5 timme! Ljuvligt...! De va faktiskt, tro det eller ej, Linda Rosing som inspirerade mig med powerwalk promenader! :) Satt och läste henns blogg igår kväll och hon powerwalkar varje dag, så då bestämde jag mig för att jag faktiskt ska börja göra det jag med. Och man får faktiskt mer harmoni i kroppen och känner sig piggare! Naturligtvis spelar vädret en stor roll också :) Men men, de va iallafall jätte skönt! Och pysen badade lite också! Mysigt!

Igår bara jag njöt av att jag klarade teoriprovet och bestämde mig för att inte tänka på uppkärningen hela dagen! Men idag är det en ny dag och dags att ta sig an körningen! Så jag ska ta mig en lång härlig dusch, göra mig iordning lite och sedan ska jag tåga ner mot byn och till trafikskolan! Så får jag veta exakt vad jag ska övamer på och kanske boka några nya lektioner, sedan blir de hård träning med mor!! Nu SKA jag ha de j'vla körkortet! Jag vill bara få de gjort! :) Så slipper jag tänka på de mer! Oj va underbart de ska bli!! :D Men men, än är jag inte där, så jag ska väl inte ropa hej än! Ja ja, idag är det torsdag, snart helg! Men har inga planer alls för helgen... Har inte varit ute på 3 veckor och är inte direkt sugen på de heller faktiskt! Nu de senaste har vi bara suttit hemma och myst och kanske druckit några öl nån kväll... Men mer har de inte varit faktiskt! Och de är riktigt skönt, jag gillar att vara nykter och slippa bakfyllor! USCH va jag hatar de!! :) De är inte roligt att gå ut bara för att ändå.. De får ju hända något så man har något att se fram emot, då är de roligt! Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen strax, men först ska jag se klart på "Efter tio".. Hej svej!


Dagens citat: Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter.

Kommentarer
Postat av: eva

lilla du......kom hit så jag får pussa dig på kinden....

2009-03-19 @ 16:42:28
Postat av: Moni

Du är så duktig!!

Och det här är perfekt, du tar kortet och vi kan ta med hundarna ut i sommar och bada på hemliga platser du och jag !! <3

2009-03-19 @ 17:59:17
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0