Semester Svenskar!

Får lov att säga att jag faktiskt tycker att de går riktigt mysiga program på TVn nu förtiden.. Min TV tablå idag ser ut såhär:
19.00: Vem vet mest? Kanal 2
19.30: Halv åtta hos mig. TV 4
20.00: Semestersvenskar. TV 4

Ja så ser den ut än sålänge! Mitt favorit program är Halv åtta hos mig!! De är de mysigaste program som någonsin sänts! :) haha... Kanske, kanske inte.. Nu kollar jag på sista avsnittet av Semestersvenskar, de är också mysigt! Pratade med Moni förut, vi ska ses imorgon.. Med eller utan hundar har vi dock inte ännu bestämmt.. Vi ska sova på saken! :)
Efeter programmet ska jag och T åka och handla lite.. Har ingen snus och inget knäckebröd.. Men men.. Skriver mer imorgon! Nu uppdaterade jag lite iallafall.. Men jag har 2 frågor till er.. (vem som helst som kan)

1. Hur ser jag hur många som läst min blogg?
2. Hur fixar jag min blogg med egna bilder och eget tema?

So long!!


Dagens citat: En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara påväg nedåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0