Oprah

Jag kan inte förstå hur så mycke människor kan tycka att Oprah är så bra!?! Hon är väl som vilken program ledare som helst!? Eller? Jag tycker då inte hon är speciell för 5 öre..Hon intervjuar olika människor och ger bort pengar och presenter lite då och då.. Precis som alla andra gör! Ja ja.. skitsamma.

Idag är det Torsdag och jag känner mig super trött! För ovanlighetens skull..... Sitter och funderar på om jag ska beställa något som piggar upp mig.. Lite örter eller nåt.. Kanske helt enkelt borde gå till nån slags doktor och ta reda på vad jag har brist av i min kropp som gör mig trött. För så brukar det ju vara! Man har brist på något, tex. järn, och då ska man ju äta mer av de.. Ja ja, börjar bli trött på att jämt vara trött! Jag är i någon slags ond cirkel tror jag.. Jag vill göra massa men jag orkar inte! Allt känns som ett nedrans projekt! Jag längtar tills jag börjar i skolan och får lite rutiner! HÖR NI? Jag vill ha rutiner!!!!!! :) Haha..

Jag tror inte de är någon som läser min blogg.. Men de är rätt kul att skriva massa strunt ändå.. Jag får aldrig några kommentarer eller någonting.. Men men.. Man kan ju inte få allt här i världen! Och jag skriver väl inte särskilt roliga saker heller kanske.. Men vad ska man skriva om då? Hemligheter kanske? HAHA nä du! De har jag på tok för många och de skulle jag aldrig avslöja här! Men nåt som är roligt är nog de att man vet mer om personer än dom tror! Mer än vad man borde, som dom inte har en aning om! Som dom tror fortfarande är hemligt men som har läckt ut!? Just därför berättar jag sällan saker som jag inte vill ska komma ut.. För de är väldigt få man verkligen kan lite på! Och då menar jag VÄLDIGT få personer! I now! Nä nu ska jag diska! Hej då


Dagens citat: Vill du veta något om vägen du har frmför dig, fråga den du möter.

Kommentarer
Postat av: Cissi*

Jag brukar heller inte berätta hemligheter, men av någon anledning får man alltid höra skumma saker om sig själv ändå, som ibland inte är sanna. Då kan man ju undra vad folk har för problem när dom inte kan hålla sig till sanningen.

2009-03-12 @ 11:50:27
URL: http://varttogduvägen.blogpot.com
Postat av: Cissi*

Jag menar, det man hör kanske inte alltid är sant, därför ska man ta det med en nypa salt... :)

2009-03-12 @ 11:52:00
URL: http://varttogduvägen.blogpot.com
Postat av: Moni

JAG LÄSER!! :D Goa goa Fridus!

2009-03-12 @ 18:54:33
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0