Onsdag, våffeldagen?!

Vad jag har förstått så är de visst våffeldagen idag.. Kul..... Jag fattar inte varför de finns så mycke konstiga "speciella" dagar? Våffeldagen, semledagen mm... varför? Jag äter inte ens semlor, och varför ska de finnas en speciell dag för de? När väl semlorna kommer till affären så äter ju folk de.. De är ju ingen som direkt väntar tills semledagen? Eller är de så att man får äta MER semlor på den dagen då eller? Vara ännu mer fetis än vanligt? Ja ja.. Orka fundera på de egentligen... Det är våffeldagen iallafall, de är någon som bestämmt de, lika bra att sluta spekulera.. Jag kommer nog inte äta några våfflor idag iallafall... De är gott, men inte jätte gott :) Haha, jag gillar inget sånt nästan.. HATAR tårtor och bakelser och winerbröd och sånt äckligt.. De är bara (hembakade) kanelbullar och lite småkakor som är gott.. Och kladdkaka förståss! Sen gillar jag inte så mycke mer av den sortens godsaker faktiskt.. Kan inte förstå folk som blir helt lyriska när de kommer in en tårta eller en bakelse på bordet!? Jag blir mest illamående.. :) All flottig grädde och sånt! Bias är en sådan person, han kan fan äta hur mycke tårta och bakelser som helst! haha, vilken fetis ;)

Nu är de strax dags för morgonpromenixen.. Är lika stel idag som jag va igår.. Jag måste sova jätte konstigt, har ont i helakroppen varje dag jag vaknar.. Ryggen,nacken, axlarna, you name it! Igår bestämde iallafall jag och Bias att han bara skulle ta 3 veckor semester i sommar.. Så vi kan försöka komma oss iväg på en resa till vintern! 4-5 veckor skulle sitta super bra! :) Och förhoppningsvis blir de så! Oj va gott de skulle vara! Först va vi inne på Thailand, men jag känner att jag vill åka någon annanstans.. Va ju där i höstas... Kanske Mexico? Eller Sydamerika? Ja ja, vi får se! Nu ska jag borsta tänderna! adjöken.........


Dagens citat: Det är vad du gör med kritiken som spelar roll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbade idag gumman, ledig tors & fredag!

2009-03-25 @ 18:31:42
URL: http://coelhoo.blogg.se/
Postat av: Moooni

Jobbade idag, lediga tors och freedag :D Puss

2009-03-25 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0