Öl Melodfestivalen + minnen

Detta lilla inlägg är faktiskt helt skrivet för min vän Lina som befinner sig långt borta i Frankrike!!

Till dig:

Åhhhhhh jag sitter här hemma i soffan, har små druckit öl sen klockan 4 (händer sällan, om du läser detta mor) och så gick jag in på toaletten förut för att greja de sista med sminket och för att spruta på mig lite parfym.. Och vad hittar jag då om inte den där Cocos parfymen som du köpte till mig för typ 3 år sen!!!???  Och HERREGUD va jag saknar dig nu!!!!!!!!!!! Åh du anar inte!! Eller kanske gör du de?? :D Hehe.. Jag fick sådana flashbacks!! Just nu så hade de varit så jävla roligt om vi stod i våra slitna 1:or på Södra Drottningsgatan 32 B och drack öl, halv klara (om vi hade haft tur) och drack öl, försökte hinna med i programmet och skulle göra oss iordning samtidigt!! (och jag lånade din dusch, för jag ville inte vara ensam.......) HAHAHAHA !!! Vilka tider va??? :D :D

Och jag får samtidigt medge att jag inte är riktigt helt nyker när jag skriver detta ifall de inte låter helt sammanhängande... :) Hehe.. Men goa Lina, nu vet du iallafall att jag tänker på dig HUR mycke som helst ikväll! Jag önskar du vore här!!! Massa pussar din lilla Frida



Nu fortsätter kvällen..Vi får se om de blir nytt inlägg imorgon eller på måndag.....................

Kommentarer
Postat av: Lina

Rara du! :) Jag saknar dig med.. Det var tider det, sköna minnen, men ganska skönt att det är över ändå:)

2009-03-15 @ 08:52:31
URL: http://elinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0