Min lilla vovve

Ja mina damer och herrar, idag badade min hund i havet för första gången!!!! :) De såg så sjukt roligt ut! Först vart han lite nyfiken på vågorna, men blev rädd när dom kom emot honom så då hoppade han undan.. Och vips, helt utan förvarning rusar han rätt ut i havet och hoppar omkring!!!!! :D Och oj va jag skrattade må ni tro! Trodde inte alls att han skulle göra de med tanke på att han va så försiktig.. Men icke sa nicke, fel hade jag!! I vilket fall som helst var de väldigt roande.. Och, faktiskt, så blev jag riktigt stolt och glad.. Konstigt men sant, han är ju som ett litet barn och allt han gör "för första gången" är så roligt att se!! Så jag va lika snabb med att fiska upp telefonen och ringa och berätta för Tobias vad de lilla livet precis hade gjort :D

Ja ja.. I Lördags var de som sagt final i Melodifestivalen.. Och faktiskt, ska jag säga er, tycker jag att låten som vann var riktigt häftig! Orka klaga på att inte Agnes, E.M.D eller tråkiga Måns vann!?! Den här låten har ju fan power! Den är stark och ovanlig.. Inte någon poplåt som man kan höra att varenda kotte i hela världen gjort något liknande som.. Ja ni fattar vad jag menar! Visst hejade jag på E.M.D och låten var ju inte så pjåkig, men den låten som vann tycker jag va bra mycke häftigare än alla andra låtar!! OPERA äger! :) Den va en låt för sig själv.. Skippa allt förutsägbart säger jag! Och de gjorde vi faktiskt den här gången i Sverige! De kan vi behöva.. Kanske bättre tur den här gången? Med tanke på hur de vinnande låtarna har låtit vartenda år så kanske detta va just vad vi behövde för att ha en chans? Ja ja, vi får väl se! Inga sura miner nu gott folk, nu ska vi väl hålla tummarna istället!? Nepp, nu ska jag göra något annat.. Plugga kanske? Adios


Dagens citat: Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus och ändå lyser det upp mer i ett hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0